Klantenservice

Bestellen

Zijn alle producten op voorraad?

Vrijwel alle producten zijn op voorraad, bij het product zelf staat aangegeven hoeveel er nog van op voorraad zijn.

Mocht een product toch uitverkocht zijn, dan is het niet mogelijk om het product op dat moment te bestellen. Je zult nooit een product bestellen wat niet op voorraad ligt!

Hoe plaats ik een bestelling?

Vanuit het overzicht en bij het product zelf is het product in de winkelwagen te plaatsen. Rechts bovenin staat het icoon van de winkelwagen, je kunt hier een keus maken om de winkelwagen te bekijken of af te rekenen.

Is het toch onduidelijk? Dan helpen we graag via onze chat!

Vanuit welke landen kan ik een bestelling plaatsen?

Momenteel is er alleen te bestellen als je in Nederland of België woont, wellicht dat dit in de toekomst nog uitgebreid gaat worden.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, dit is niet verplicht… maar wel heel makkelijk!

Wel kun je makkelijk tijdens het afrekenen er voor kiezen om toch nog een account aan te maken. In je account kun je eenvoudig je eerdere bestellingen terugvinden.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Op het moment dat je bestelling nog niet verzonden is, dan is dit mogelijk. Het snelste is om via onze chat even contact met ons op te nemen, dan pakken we dit zo snel mogelijk op.

Ik heb toch een andere vraag..

Stel eenvoudig je vraag via onze chat (oranje knop links onderin), maar  het is ook mogelijk om te e-mailen naar klantenservice@heelhip.nl of te bellen naar 084 – 868 11 90 (doordeweeks 09:00 – 17:00).

Wij zullen non-stop proberen onze klantenservice-pagina te verbeteren, wij stellen het op prijs als je je vragen aan ons stelt.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Het is erg eenvoudig om bij ons te betalen, we bieden je de volgende mogelijkheden aan:

  • iDeal
  • Bancontact (voor Belgische klanten)
  • Paypal
  • Creditcard
  • Klarna (achteraf betalen)

Zit jou voorkeur voor betalen er niet bij? Laat ons dit weten en misschien kunnen we dit mogelijk maken.

Is online betalen wel veilig?

Wij besteden veel zorg aan het veilig maken en houden van onze webwinkel. Daarnaast werken bij samen met de meest vertrouwde bedrijven om jou een veilige verbinding te kunnen bieden om te betalen.

Verzending

Hoe snel verzenden jullie mijn pakket?

Vandaag besteld voor 15:00, vandaag verzonden!

Over het algemeen zul je het pakket in Nederland de volgende dag ontvangen, in België een werkdag later.
Je ontvangt van ons direct bij het aanmaken van het pakket de track & trace-code ontvangen, zodat je je pakket kan volgen.

Welke verzendkosten moet ik betalen?

Onder de € 29,- berekenen wij € 3,95 verzendkosten, maar daarboven verzenden wij je bestelling gratis!

De verzendkosten en het gratis verzenden is van toepassing op alle landen waar wij naartoe verzenden:

  • Nederland
  • België
Hebben jullie ook gratis verzending?

Ja, alle bestellingen vanaf € 29,- worden gratis verzonden.

Onder dit bedrag vragen wij een kleine vergoeding van € 3,95 als tegemoetkoming in de verzendkosten.

Welke verzendmethode gebruiken jullie?

Wij verzenden je pakket via PostNL door heel Nederland, voor onze Belgische klanten zal PostNL het pakket overdragen aan een Belgische postbezorger.

In beide gevallen kun je gebruik maken van de track & trace-code.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan zeker!

Op het moment dat we je bestelling gaan inpakken genereren wij hier een track & trace-code voor, deze krijg je automatisch direct via de mail van ons binnen.

Kan ik mijn bestelling bij een pick-up point laten bezorgen?

Helaas kan dit op het moment kan dit nog niet tijdens het bestellen aangegeven worden.

Wel is het voor Nederlandse klanten mogelijk om via de PostNL-app of website een ander bezorgmoment of pick-up point te kiezen. Hou hiervoor je track & trace-code bij de hand.

Retourneren of omruilen

Mag ik mijn product retourneren?

Ja, dat mag! Zonder opgaaf van reden mag je je product(en) binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Wel zouden we het tof vinden om de reden te weten, zodat we onze service zouden kunnen verbeteren. 🙂

Kan ik het product ook omruilen?

Ja, dat kan zeker! Stuur ons voor het opsturen even een e-mail met bestelnummer naar klantenservice@heelhip.nl er zeker van te zijn dat we het andere product al voor je klaarleggen.

Hoe kan ik een product retourneren?

Indien je product niet bevalt of er is iets mee, dan kun je het product naar terug sturen naar ons op onderstaand adres:

Heel Hip
Ginnekenmarkt 8
4832 JC Breda

Wel vragen we even de factuur of het bestelnummer mee te sturen, zodat wij snel je gegevens kunnen opzoeken.

Tip!
Gebruik de oude verpakking om het pakketje in terug te sturen.

Hoe snel word met (gedeeltelijke) retour terugbetaald?

Direct na ontvangst controleren we het pakket en de producten, wel vragen we van je of je misschien het bestelnummer of factuur wil meesturen. Na deze controle betalen maken we het geld binnen 3 werkdagen terug naar je over.

Welke producten vallen niet onder het retourrecht?

Sommige producten zijn speciaal op maat gemaakt of gepersonaliseerd met een gravure, deze producten vallen buiten het retourrecht.

Zijn de 14 dagen retourrecht ook van toepassing op garantie?

Nee, dat zeker niet! Als u een ondeugdelijk product hebt ontvangen valt dit niet onder retourrecht maar onder de wettelijke garantie.

Neem in dat geval contact met ons op, dan kijken we samen naar een snelle en passende oplossing!

Toch heb ik een klacht over jullie service!

Helaas kan het voorkomen dat je toch een klacht over ons hebt, dit betreuren we heel erg. Zou je in dat geval met ons op willen nemen via klantenservice@heelhip.nl?

Klantenservice hebben wij heel hoog in ons vaandel staan en wij willen dit dan ook graag voor je oplossen.

Overige vragen

Wij hebben met de grootste zorg bovenstaande vragen en antwoorden verzameld, het kan echter voorkomen dat je toch nog een vraag hebt!

De makkelijkste en snelste manier om contact met ons op te nemen is de chat (oranje knop links onder in het scherm), vaak kunnen we je dan ook buiten kantoortijden helpen!

Uiteraard zijn wij ook te bereiken via klantenservice@heelhip.nl en 084 – 868 11 90 (doordeweeks 09:00 – 17:00).